dimarts, 29 de juliol del 2008

FAESTIU A LA PARADA DE BUS

Queda un sorprès després sentir les converses dels usuaris de la línia 9 dels autobusos municipals. Dimarts 29 de juliol a les 16:40 pugen un grup d’usuàries a l’autobús, expressen de manera vehement les seves queixes al conductor.

Fa gairebé dues hores que esperen desesperades aguanten les altes temperatures que en aquests últims dies ens acompanyen, a que arribi el bus que les ha de portar cap a casa, després de la jornada laboral. A aquestes hores les afectades encara no han dinat. El bus les ha deixat “tirades” durant gairebé dues hores a la parada de la Rambla Vella. Sembla que les obres que s’efectuen a la rotonda de El Catllar han afectat en el compliment dels horaris de la línia 9. L’empresa ha suprimit el bus de les 15:20.

Davant el retard del bus les usuàries truquen de manera insistent a l’empresa municipal de transports de Tarragona. Dissortadament per única resposta el soroll agut del fax. Això fa que els ànims encara s’escalfin més i per tant quan aconsegueixen pujar al bus, l’emprenyament és considerable. El govern socialista parla molt de política de proximitat però i perquè no avisar a les parades afectades de la incidència?? I perquè no enviar un bus de reforç??.

I a tot això que pensa fer el responsable de mobilitat del nostre ajuntamnet, Sr. Carlos Castillo. Molt inaugurar línies nocturnes de busos, però i reforçar les línies diürnes, per a tots aquells que en fan ús per anar i tornar del seu treball???. És evident que no tenen clares les prioritats.

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Si tenen clares les seves prioritats: reduir despeses, augmentar impostos i col·locar càrrecs de confiança

Anònim ha dit...

Son uns dropos, i han despaxat al gerent de EMT, que d'això de la mobilitat en sabia un "rato". Cada vegada més aprop de la gent del carrer, o sigui "al carrer".

Unknown ha dit...

Sr. de convergencia precisamente ustedes se han de convertir en los defensores de la línea 9???

Durante años fui usuario de dicha linea, justo cuando gobernaban ustedes, y la única noticia que se escuchaba era supresión de trayectos y utilización de menos autobuses en la línea.

El porque... pues bien fácil según decía su alcalde (el Sr. Nadal) era deficitaria y la gente no la usaba... y por eso todas las tardes del verano debía esperar 2 horas desde que salia de trabajar hasta que podía coger un autobús para ir hacia el centro de la ciudad.

Creo que después de haber gobernado durante 18 años, con sus aciertos y sus desaciertos... deberían tener más finura a la hora de hacer críticas, pues muchas cosas de las que critican las dejaron ustedes en ese mal estado, bien por no saber solucionarlo o por mala gestión les dejo elegir.

Son libres de criticar, pero actualmente el nuevo equipo de gobierno lleva un año y poco en el poder, y no querrán que arreglen en 1 año lo que ustedes no arreglaron en 4 (no les digo ni 18 solo 4 años).

Salud y buenas vacaciones.

Unknown ha dit...

Si el gerente de la EMT sabia mucho, sobretodo de como no reducir la deuda de la empresa, o de como no solucionar el tema de la línea 9 (ya que lo sacáis... pues sus años tubo para hacerlo) o de como gestionar el perder dinero en el Jaume I (tb era el gestor de la empresa de aparcamientos)... se os ve el plumero... con los anónimos.

M. Victòria Forns ha dit...

Sr. Caballero crec que de cap manera poden seguir escudant-se en que els socialistes només porten 1 any de govern. Aquest és ja un argument obsolet. Perdoni però en un any i escaig se'n poden fer moltes de coses. Entre elles no acabar amb algunes de les accions que el govern de Nadal havia instaurat. Com a usuària habitual dels autobusos municipals li faig saber que quan es donava qualsevol incidència un cotxe mòbil de l'EMT es dirigia a totes les parades que es podien veure afectades i donava la corresponent informació als usuaris que allí s’esperaven i fins i tot el bus era substituït per un altre. Això no es podia mantenir per garantir la tant "manida" política de proximitat de la que vostès en fan gala?. Deixim per tant que el posi en dubte com a usuari dels autobusos o és que potser es tracta d'un cas de memòria selectiva com és costum entre les files socialistes?.

Unknown ha dit...

Selección de recuerdos... debe ser eso porque no recuerdo que ningún coche de la EMT viniera a decirme porque tenia que esperar más de 1 hora el autobus que debia pasar a las 20h por una parada de la Mora.

O quiza es que le han explicado una milonga para utilizarla como argumento y no ha comprobado en ningún momento que eso fuera cierto o se cumpliera si era lo que debia pasar.

Además me parece que su argumentación de que ese servicio (del que nunca fui consciente por no haberlo presenciado todo y haber padecido el mal servicio) ha sido suprimido a consecuencia de las políticas de proxímidad me parece más propia de una pataleta sin sentido que de una persona inteligente como usted. Para hacer esa afirmación supongo que dispondrá de datos y podrá demostrar la causa-efecto.

Salud.

Salud.

M. Victòria Forns ha dit...

Sr. Caballero, debo confesarle que el tenis dialéctico es un deporte que se me da muy bien y que además me divierte. No me importaría alargar unos set's más este partido, pero siendo que usted mismo me califica como una persona inteligente, cosa que le agradezco y que tengo la sensación que compartimos, no deberíamos perder más nuestro valiosso tiempo en este match.

Pero antes de cerrar el tema, le acloro que yo no tengo obligación ninguna de demostrarle nada, mi palabra y mi propia experiencia deberían ser suficientes como para que usted no pusiera más en duda lo que relato en mi artículo. De todos modos le diré que no hay más ciego que aquel que no quiere ver.

Segunda cuestión, jamás en mi corta carrera como política se me dictado , impuesto o censurado, ni mi opinión, ni mis declaraciones. Tal vez a ustedes les cueste entender que no todas las formaciones políticas tienen una disciplina de partido tan rígidas como las del PSOE-PSC.

Deseándole que acabe de pasar un feliz verano, me despido de usted hasta el próximo partido.