En relació a la informació apareguda ahir als mitjans de comunicació sobre la voluntat del Govern municipal de transformar la Rambla Vella, el Grup Municipal de CiU a l’Ajuntament de Tarragona, vol manifestar el següent :
1.- Celebrem que, a diferència d’altres projectes com el de la façana marítima, aquesta vegada l’equip de govern municipal hagi decidit executar un dels projectes del govern de CiU de la darrera legislatura: la remodelació de la Rambla Vella, per tal que deixi de ser una carretera i es converteixi en un autèntic carrer de la ciutat. Aquest projecte estava redactat a petició del Tinent d’Alcalde d’Urbanisme d’aleshores i preparat per executar conjuntament amb la reforma de la zona de vianants (Comte de Rius, August, Sant Agustí i Joan Maragall). Donada la magnitud d’aquest superprojecte, es va decidir dividir-lo en dos i afrontar primer la reforma dels carrers de vianants, que avui llueixen amb satisfacció dels ciutadans i botiguers de la zona.
2.- El projecte de la Rambla Vella fet per CiU incloïa deixar dos carrils de circulació de vehicles, habilitant-ne un de tercer per a càrrega i descàrrega, parades de taxis, parada d’autobús i parada d’ambulàncies a l’alçada de l’Hospital de Sant Pau i Santa Tecla. D’aquesta manera, amb l’eliminació del quart carril es guanyava espai de vorera per al vianant. Cal recordar que la política duta a terme en els darrers anys a l’hora d’executar obres de remodelació de carrers ha estat de guanyar espais al vianant en detriment dels vehicles.
3.- Ens preguntem, però, que si a més dels dos carrils de circulació i el carril habilitat per a càrrega i descàrrega, autobús, ambulància, etc. (el qual considerem absolutament prioritari i necessari), l’àrea de Mobilitat vol habilitar un altre carril per circulació de vehicles de serveis públics, d’on es treurà l’espai per ampliar les voreres i així donar més pas als vianants?.
4.- No entenem, tampoc, que per executar aquest projecte l’equip de govern consigni 600.000€ l’any 2009 i esperi fins el 2011 per consignar 400.000€ més, quan es tracta d’una obra a executar tota de cop.
5.- Essent com és un projecte encarregat i elaborat pel govern de CiU, celebrem i agraïm que tant l’Associació de Veïns de la Part Alta com la federació d’Unió de Botiguers acullin amb satisfacció l’execució d’aquesta obra.
1.- Celebrem que, a diferència d’altres projectes com el de la façana marítima, aquesta vegada l’equip de govern municipal hagi decidit executar un dels projectes del govern de CiU de la darrera legislatura: la remodelació de la Rambla Vella, per tal que deixi de ser una carretera i es converteixi en un autèntic carrer de la ciutat. Aquest projecte estava redactat a petició del Tinent d’Alcalde d’Urbanisme d’aleshores i preparat per executar conjuntament amb la reforma de la zona de vianants (Comte de Rius, August, Sant Agustí i Joan Maragall). Donada la magnitud d’aquest superprojecte, es va decidir dividir-lo en dos i afrontar primer la reforma dels carrers de vianants, que avui llueixen amb satisfacció dels ciutadans i botiguers de la zona.
2.- El projecte de la Rambla Vella fet per CiU incloïa deixar dos carrils de circulació de vehicles, habilitant-ne un de tercer per a càrrega i descàrrega, parades de taxis, parada d’autobús i parada d’ambulàncies a l’alçada de l’Hospital de Sant Pau i Santa Tecla. D’aquesta manera, amb l’eliminació del quart carril es guanyava espai de vorera per al vianant. Cal recordar que la política duta a terme en els darrers anys a l’hora d’executar obres de remodelació de carrers ha estat de guanyar espais al vianant en detriment dels vehicles.
3.- Ens preguntem, però, que si a més dels dos carrils de circulació i el carril habilitat per a càrrega i descàrrega, autobús, ambulància, etc. (el qual considerem absolutament prioritari i necessari), l’àrea de Mobilitat vol habilitar un altre carril per circulació de vehicles de serveis públics, d’on es treurà l’espai per ampliar les voreres i així donar més pas als vianants?.
4.- No entenem, tampoc, que per executar aquest projecte l’equip de govern consigni 600.000€ l’any 2009 i esperi fins el 2011 per consignar 400.000€ més, quan es tracta d’una obra a executar tota de cop.
5.- Essent com és un projecte encarregat i elaborat pel govern de CiU, celebrem i agraïm que tant l’Associació de Veïns de la Part Alta com la federació d’Unió de Botiguers acullin amb satisfacció l’execució d’aquesta obra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada